Замовник:
Estel Ukraine
Тип заходу:
Маркетингові комунікації | Бренд зона
Короткий опис:
Можливо літо не завжди сонячне та іноді псує настрій примхливою погодою, але Estel впевнено, що запрошені гості отримали море позитивних вражень від яскравого «МOHITO party» в рамках якої було презентовано нову серію по догляду за волоссям ESTEL MOHITO.
Презентація ESTEL МOHITO пройшла в форматі літньої вечірки біля бассейну. Адже, як ще презентувати серію, яка створена на натуральних маслах лайма, кокоса, манго, персика та м’яти, фруктових соках апельсина, грейпфрута, ківі та яблука.
Процедура ESTEL МOHITO — перерва, яка задає ритм. Дарує волоссю красу та заряджає драйвовим настроєм — всього за три кроки.
Гості «МOHITO party» насолоджувались коктейлями мохіто, приймали участь у конкурсах, грали в волейбол, кубинські танці від шоу-балету Rumbero’s задавали ритму, а зірковий гість — Амадор Лопес, провів запальний майстер-класс з танцю.
ESTEL. Краса має ім’я.
Супровід проекту:
ЦА:
Гості заходу, селебріті, VIP гості, стилісти, технологи, співробітники офісу Estel, дизайнери, моделі, ЗМІ.
Локація:
Sungrilla club | м.Київ